نوین

نوین


 
همه ما می خواهیم همیشه خوشحال وشاد باشیم. اما چیزی همیشه سد راه می شود. زمان یا پول به اندازه کافی وجود ندارد. رئیس ما، همسر، بچه ها ی ما، پدر و مادر ما، دوستان ما، دولت، کسب و کار بزرگ، هر کس... کارشان را بدرستی انجام نمی دهند.باعث شکست ما می شوند. ما عصبانی هستیم، و ما حق عصبانی شدن داریم. اما آیا خشم برحق ، ما را شاد می کند؟
به گزارش نیک صالحی،نشادی چیزی نیست که دیگران به ما بدهند... و یا آنرا از ما بگیرند. خوشبختی چیزی است که ما از زندگی احساس می کنیم ... و یا احساس نمی کنیم. شرایط ما هر چه باشد، ما می توانیم یک زندگی شاد خلق کنیم... و یا یک زندگی پر از بدبختی بسازیم.همه چیز به ما بستگی دارد.
6 راز برای داشتن یک زندگی شاد :
1.عزت نفس : اگر من خودم را دوست نداشته باشم وبه خودم احترام نگذارم چه کسی این کار راخواهد کرد؟همه چیز با خودم شروع می شود. اگر من فکر می کنم که من شخص خوبی هستم چیز بیشتری از آنچه که دیگران فکرمی کنند ،نیست واین طنزکه اگر من خودم را دوست داشته باشم دیگران نیز مرا دوست خواهند داشت،درست است. مردم از بودن در کنار افرادی که به خوبی ازخودشان صحبت می کنند لذت می برند -- نه اینکه متکبرانه خودستانی کنند-- بلکه صادقانه ازخودشان قدردانی کنند.
2. همه را بخاطرهمه چیز ببخش: عصبانیت و شادی با هم جمع نمی شود. عصبانیت رادوربریز، شادی در وجودت ریشه می دواند. زمانیکه همه را بخاطرهمه چیزمی بخشیم، خشم وعصبانیت خودمان را نگه می داریم. زمانی که دیگران را می بخشیم، شادی هدیه ما به دیگران نیست بلکه هدیه ما به خودمان است--یک هدیه بزرگ --هدیه شادی.
3. برای کل زندگیت ممنون باش: هر یک از ما بی نهایت زندگی پر برکتی داریم-- شروع با هدیه زندگی. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد که یک روزخاص را ازدست بدهیم ،لیوان ما نیمه پرنیست بلکه 99.9 ٪ آن پراست. عملا، هنگامی که ما احساس ناسپاسی می کنیم، ناراحت خواهیم شد. اما زمانیکه احساس قدردانی را انتخاب می کنیم، این احساس باعث ایجادشادی در درون ما می شود.
4.شادی را انتخاب کنید : همه چیز در زندگی یک انتخاب است. چیزی که ما به آن نیازداریم تا انجام بدهیم هرگزوجود ندارد.هر عمل و اندیشه ای یک انتخاب است و دارای عواقب می باشد -- خوشایند یا ناخوشایند است. شادی یک انتخاب است. هوشیارباشید و آگاهانه شادی را انتخاب کنید.
5. در پایان آغاز کنید: اگر شما یک مقصد نداشته باشیدهرگزنمی توانید به مقصد خود برسید. یک روز آرام از زندگیتان رادر نظر بگیرید. بسیار روشن است که خوشبختی شما ربطی به رسیدن شما به هدف ندارد. در واقع، آن معکوس است. خوشبختی شما بستگی به پذیرش هر آنچه که زندگی به شما می دهد دارد در حالی که شما درمسیر هدف خود قدم برمی دارید.برای شادی شما آنچه که مهم است داشتن یک هدف ، و تلاش برای رسیدن به آن است.
6. امروز شروع کنید: هر آنچه را که شما در زندگی می خواهید، امروز شروع کنید نه فردا .حتی یک آغازکوچک -- بسیار کوچک. خوشبختی شما بستگی به شروع امروزدارد -- هر روز.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: بردی نشین ׀ تاریخ: دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , bardi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com